Συχνές ερωτήσεις


Ερώτηση: Πώς μπορώ να δω προσφορές για μια συγκεκριμένη κατηγορία;

Απάντηση: Επιλέγοντας οποιαδήποτε κατηγορία από την πλαϊνή μπάρα, εμφανίζονται μόνο οι προσφορές εκείνες που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Για ευκολία, ο συνολικός αριθμός προσφορών της κάθε κατηγορίας αναγράφεται εντός παρενθέσεων δίπλα στο όνομα της κατηγορίας.

Ερώτηση: Πώς μπορώ να αναζητήσω προσφορές με λέξεις-κλειδιά;

Απάντηση: Κάτω από κάθε προσφορά μπορεί να υπάρχουν ορισμένες λέξεις-κλειδιά, σχετικές με την προσφορά. Για να δείτε όλες τις προσφορές που τις περιέχουν, κάντε κλικ πάνω στη λέξη-κλειδί. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα για αναζήτηση με οποιεσδήποτε λέξεις. Απλά πληκτρολογήστε τους όρους που σας ενδιαφέρουν στο πεδίο αναζήτησης, αριστερά πάνω από τις κατηγορίες.

Ερώτηση: Τι είναι οι πράσινοι και κόκκινοι αριθμοί που εμφανίζονται δίπλα σε κάθε προσφορά;

Απάντηση: Ο πράσινος αριθμός με το + μπροστά, είναι οι θετικές ψήφοι που έχει δεχτεί η προσφορά. Ο κόκκινος αριθμός με το - είναι οι αρνητικές ψήφοι. Σε παρένθεση αναγράφεται ο συνολικός αριθμός ψήφων της προσφοράς.

Ερώτηση: Πώς μπορώ να αξιολογήσω μια προσφορά;

Απάντηση: Στη σελίδα της προσφοράς υπάρχουν δύο επιλογές αξιολόγησης, θετική και αρνητική. Κάθε σπουδαστής μπορεί να αξιολογήσει κάθε προσφορά μόνο μία φορά. Μπορεί επίσης να αλλάξει την ψήφο ή και να την ακυρώσει. Οι εξωτερικοί χρήστες δεν έχουν τη δυνατότητα αξιολόγησης προσφορών, αλλά βλέπουν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των σπουδαστών.

Ερώτηση: Μπορώ να μοιραστώ μια προσφορά που με ενδιαφέρει με άλλους;

Απάντηση: Βεβαίως. Όλοι οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύσουν μια προσφορά στο Twitter. Εναλλακτικά, μπορείτε να αντιγράψετε τη διεύθυνση της προσφοράς που σας ενδιαφέρει και να τη στείλετε μέσω email, chat, κτλ.

Ερώτηση: Συνάντησα κάποιο πρόβλημα/έχω μια πρόταση για βελτίωση της εφαρμογής. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το διαχειριστή;

Απάντηση: Χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς προβλήματος, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαχειριστή της εφαρμογής. Αν δεν είστε σπουδαστής, παρακαλώ εισάγετε το email σας, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Η φόρμα είναι διαθέσιμη μέσω συνδέσμου στο μενού στην κορυφή της σελίδας.

Ερώτηση: Θα ήθελα να ενημερώνομαι για τις νέες προσφορές, μπορώ;

Απάντηση: Μπορείτε να εγγραφείτε σε κάποιο από τα RSS feeds,ώστε να λαμβάνετε όλες τις νέες προσφορές ή για κάθε κατηγορία ή τύπο. Οι σπουδαστές έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν ενημερώσεις μέσω email. Επικυρώνοντας τη σχετική επιλογή στο προφίλ του, ο σπουδαστής μπορεί να λαμβάνει ένα καθημερινό μήνυμα με το σύνολο των νέων προσφορών.

Ερώτηση: Ποια είναι τα είδη των προσφορών;

Απάντηση: Υπάρχουν 3 είδη προσφορών:
Οι προσφορές τύπου Happy Hour επαναλαμβάνονται κάθε εβδομάδα σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες.
Οι προσφορές τύπου Coupons προσφέρουν περιορισμένο αριθμό κουπονιών, τα οποία μπορούν να δεσμέυσουν οι φοιτητές. Στη συνέχεια μπορούν να τα εξαργυρώσουν στην επιχείρηση, λαμβάνοντας το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει.
Οι προσφορές τύπου Limited έχουν περιορισμένη διάρκεια.

Ερώτηση: Ποιες είναι οι κατηγορίες των προσφορών;

Απάντηση: Οι κατηγορίες των προσφορών είναι: Φαγητό, Υπηρεσίες, Δραστηριότητες & Χόμπι, Ένδυση & Υπόδηση, Υγεία, Ταξίδια & Εκδρομές, Διασκέδαση, Προϊόντα.